#45 Dovolená na Jižní Moravě #5 - Aqualand Moravia

17.07.2019

Déšť z Pátku na Sobotu máš utvrdil v tom, že volba termální vody bude nejspíše správná a máme se na, co těšit. Nad ránem jsem se pokusil vrátit na novomlýnskou hráz, ale déšť mě velmi rychle vyhnal zpátky za Kačkou na ubytování.

Po snídani jsme vyrazili autem do vesnice Pasohlávky, kde se rozprostírá Aqualand Moravia. Za necelých dvacet minut již parkujeme auto na parkovišti a dostáváme pokyn, abychom jsme si nechali odblokovat parkovací kartu na pokladně. Činíme tak po naskenování voucherů pro vstup do aquaparku.

A je to tu, stojíme v areálu před prvními bazény a říkáme si, že jsme to čekali větší a začal jsem.mit strach z toho že tu bude za chvíli hlava na hlavě vzhledem k tomu počasí co panuje venku. Z vnitřního bazénu je možnost proplavat přímo ven, kde se nachází termální voda s 37 stupni a to je teprve to pravá pohoda, když nám na hlavu padají kapky deště a my si užíváme tepla zdejší termální vody. V deset hodin začíná animační program a my se těšíme, že to nebude jen taková tradiční návštěva. Animátoři učí návštěvníky základní tanec při jejich hymně, která tu jde slyšet na každém kroku. Následují další taneční a hudební vystoupení do páté odpolední.

Další nedílnou součástí aquaparku jsou tobogány, zde v komplexu velmi oceňuji oddělení křiku a radosti z jízdy od ostatních bazénů. Začali jsme na skluzavce, která vypadala vcelku nevinně, ale jak jsme se rozjeli, tak jsme letěli i vzduchem nad ní. Pokračovali jsme sjezdem na karimatkách hlavami dolů. Následovala pak řada klasických tubusových tobogánů, které se sjížděli na gumách určených pro dva nebo tři jezdce. Nahoře při nástupu byl obvykle problém s tím dostat se do tubusu protože jakmile si lidé sedli nebyl dostatek vody pro to, aby nepotřebovali pomoc s odrážením. Zde velmi oceňuji solidaritu ostatních, kdy skutečně jsme si pomáhali a užívali si radost z jízdy.

Po těchto tradičních tobogánech přišla na řadu U-rampa, která byl prázdná, když jsme k ní přišli a tak jsme vynesli poprvé sjezdovou gumu nahoru, nasedli jsme a jakmile jsme se začali rozjíždět strmě dolů, tak Kačka začala ječet jako by ji na nože brali a při druhé jízdě už jsme měli četné publikum sledující naši radost z jízdy.

Po opuštění části s tobogány následoval oběd a relax v bazénech. Venku se začalo počasí zlepšovat a dokonce jsme viděli i sluníčko a tak jsme se vydali směrem na venkovní dva obří tobogány. Při cestě k nim zrovna začínala umělé vlnobití, tak jsme si vyzkoušeli místní vlnky. U venkovních tobogánů moc pohybu nebylo což byla skvělá zpráva pro nás, protože jsme v poklidu mohli vzít gumu a jít nahoru do věže kde začínali tyto dva tobogány. První jsme jeli tobogán, který se tvářil nevině první dvě zatáčky, přišla třetí a opět pomalu volný pád do U-rampy která však neměla druhou stranu a sjíždělo se rovnou do záchytného bazénu. Druhý tobogán nabízel možnost nechat se zvěčnit při sjezdu a tak jsme této možnosti využili a už jedeme. Jedna dlouhá zatáčka a opět volný sešup do U-rampy, zde jsme se báli že pomalu vypadneme, protože zábrany nebyly po celé délce rampy, ale zvládli jsme to.

Po venkovních tobogánech jsme si užili ještě jedno vlnobití ve venkovních prostorách a prošli jsme si zbytek areálu, kde to vypadalo jako vesnice duchů, protože hodně lidí odradilo asi nepříznivé počasí, což nám hrálo do karet, krátká doba čekání na tobogánech apod. Zašli jsme si do vodního baru na Pinacoladu a Francesco.

Už velmi unaveně jsme se přemístili do nejteplejších vod termálního bazénu a po páté hodině opouštíme areál. Při cestě na ubytování se zastavujeme na palačinky ve strachotínské hospůdce a jdeme spát. Zvědaví na poslední den naší dovolené.

Můžete se těšit na plavbu lodí a státní zámek Milotice, o tom příště.